loading...
بخشداری اسماعیلیه اهواز
روابط عمومی ( محمد سلامی ) بازدید : 210 دوشنبه 04 اردیبهشت 1396 نظرات (1)


    جلسه هیأت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل بخشداری برگزار شد و تعداد 9 نفر بعنوان اعضای اصلی و 5 نفر بعنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
    1-    هادی هاشمی

    2-   سید عباس احمدی

    3-  عدنان براجعه

    4-  سید مجید احمدی

    5-  صالح نصیری

    6-  ناصر سلیمانی

    7-  عبدالحسین نصیری

    8-  حسن معاوی

    9-   نادر زرگانی

    و آقایان ناجح هاشمی    رضا هاشمی  محمد هاشمی  عبداله نصیری  حسین زویدات  بعنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند

     

     


    روابط عمومی ( محمد سلامی ) بازدید : 228 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

    دکتر میرزایی مشاور معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، مهندس شریفی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز و هیئت همراه از مرکز بهداشتی درمانی بخش اسماعیلیه واقع در روستای صفحه 2 بازدید کردند. در این بازدید، دکتر میرزایی از روند پیشرفت پروژه احداث مرکز خدمات درمانی بخش اسماعیلیه ابراز خشنودی کردند و قول دادند بهمن ماه مرکز افتتاح و آماده خدمات دهی به ساکنین بخش اسماعیلیه باشد . ایشان ضمن تشکر از مهندس نبی زاده بخشدار اسماعیلیه ، از سید حسن احمدی رئیس شورای روستای صفحه 2 نیز بابت پیگیری و اهدای زمین تشکر نمودند .

     

    روابط عمومی ( محمد سلامی ) بازدید : 226 یکشنبه 02 آبان 1395 نظرات (0)

    جلسه توجیهی و اطلاع رسانی سرشماری نفوس و مسکن سال 95 با حضور مهندس کمری کارشناس سازمان برنامه بودجه استان خوزستان و پرسنل محترم بخشداری اسماعیلیه و دهیاران و شوراهای محترم بخش اسماعیلیه در روستای صفحه2 مرکز دهستان برگزار گردید سپس در مورد نحوه پوشش مامور آمار گیر سرشماری و تجهیزات همراه ایشان تذکراتی داده شد . از ساکنین بخش تقاضا شد که با مامور سرشماری نهایت همکاری را داشته باشند تا اطلاعات بصورت صحیح و جامع ثبت شود .

     

    جهت مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید

    روابط عمومی ( محمد سلامی ) بازدید : 216 سه شنبه 02 شهریور 1395 نظرات (0)
    پنجمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی  شهرستان اهواز با ریاست معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز در این فرمانداری برگزار شد.
    در این جلسه که با حضور رؤسای  بهداشت شرق و غرب اهواز برگزار شد، علی مظفری ضمن عرض تبریک به مناسبت روز پزشک به بررسی مصوبات جلسه قبل پرداخت و خواستار اراِئه گزارش دستگاه های مربوطه در این جلسه شد.معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گفت: سلامتی و امنیت غذایی شهروندان کلانشهر اهواز یکی از مهمترین اولویت های فرمانداری اهواز است و خواستار تعامل و همکاری بیشتر بین دستگاه های مربوطه شد و آنها را مکلف به تهیه و ارائه گزارش و همچنین نظارت با حساسیت بالا دانست

     
     
    در این جلسه مصوب شد بخشداران با همکاری دهیاران، چهل روستای دیگر را آهک پاشی کرده و گزارش عملیات انجام شده را به فرمانداری ارسال کنند.مظفری ضمن تاکید بر این خبر که هیچ خودرویی بدون داشتن مجوز بهداشت  و پلاک  شناسایی شرکت آبفا اهواز حق جابجایی و فروش آب شرب به صورت بشکه ای را ندارد اعلام کرد که پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت جدی با این خودروها برخورد خواهد کرد .


    روابط عمومی ( محمد سلامی ) بازدید : 221 سه شنبه 02 شهریور 1395 نظرات (0)

     

                               

    جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دولت به ریاست معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان اهواز در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

    در این جلسه که با حضور بخشدار محترم اسماعیلیه و مدیران دستگاه های اجرایی کلانشهر اهواز برگزار گردید، عبدالحمید فخاری مقدم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر بر ضرورت برگزاری هر چه با شکوه تر مراسمات هفته دولت تاکید کرد.
    فخاری مقدم گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است برای استفاده هرچه بهتر از رسانه ها جهت ارائه  گزارش فعالیت ها و عملکرد دستگاه های دولتی و همچنین اقدامات انجام شده توسط دولت به مردم شریف این شهرستان است که باید به صورت دقیق و جامع اطلاع رسانی شود.
    وی افزود :تمامی اقدامات انجام شده توسط دستگاه های اجرایی و ارگان ها در قالب همایش استانی و برپایی نمایشگاه در این هفته در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
    این مقام مسئول در فرمانداری اهواز خبر داد:  پروژه های مختلفی در هفته دولت در سطح کلانشهر اهواز به بهره برداری خواهد رسید.
    وی در پایان ضمن بررسی نظرات و پیشنهادات اعضای شرکت کننده در این جلسه بر ارائه برنامه های دستگاه های مربوطه در این ایام تاکید نمود.
    روابط عمومی ( محمد سلامی ) بازدید : 308 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

    مراسم افتتاحیه پروژه های آسفالت روستای کاظمی دو و خبینه سفلی با تشریف فرمایی جناب آقای مهندس فخاری مقدم معاونمحترم برنامه ریزی فرمانداری اهواز و جناب آقای مهندس زارع زاده معاون محترم عمرانی فرمانداری اهواز  و جناب آقای نبی زاده بخشدار اسماعیلیه و جناب آقای علوان رشیدی اصل ریاست محترم شورای شهرستان اهوازو مدیر عامل محترم شرکت تعاونی دهیاریها جناب آقای عیاشی

     

     

     

     

     

    برای مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید

    روابط عمومی ( محمد سلامی ) بازدید : 214 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

     

     

     

    یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

     یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

    حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت می نماییم.

     

                                                               روابط عمومی بخشداری اسماعیلیه
                                    

    روابط عمومی ( محمد سلامی ) بازدید : 241 شنبه 19 دی 1394 نظرات (0)

     

     

     

    :: قابل توجه تیم های ورزشی روستاهای بخش اسماعیلیه::

    در ایام دهه مبارکه فجر شرکت توسعه نیشکر امیر کبیر با همکاری بخشداری اسماعیلیه اقدام به برگزاری مسابقات فوتسال کرده است. لازم به ذکر است این مسابقات بین روستاهای همجوار شرکت ( قجریه یک ، کاظمی یک و کاظمی دو ، بیت واوی ، شمریه ، تل اسود ، صفحه ) برگزار میشود. لطفا هر چه سریعتر به امور فرهنگی بخشداری اسماعیلیه جهت نامنویسی مراجعه فرمایید.

     

     

    روابط عمومی ( محمد سلامی ) بازدید : 325 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

     

     

     

    هفته دولت و افتتاح 4 پروژه عمرانی توسط شرکت تعاونی دهیاریهای بخش اسماعیلیه ( روستای بیت واوی - قجریه یک - کاظمی یک و کاظمی دو )

    مراسم کلنگ زنی پروژه گازرسانی به 10 روستای مسیر اسماعیلیه در محور جاده امام جعفر صادق ( ع ) با حضور مسئولین استان و شهرستان جناب آقای مهندس حموله معاون محترم امور روستایی استانداری خوزستان ، جناب آقای نبی زاده بخشدار محترم  اسماعیلیه ، جناب آقای علوان رشیدی اصیل رئیس محترم شورای شهرستان اهواز ، جناب آقای سید احمد موسوی رئیس محترم شورای بخش اسماعیلیه و با حضور اعضاء محترم شبکه الاهواز جهت به تصویر کشیدن پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت .


     

    جهت مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید

    روابط عمومی ( محمد سلامی ) بازدید : 88 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

     

     

     

    روز قدس مهم‌ترین روز برای ایجاد وحدت اسلامی و هنگامه خیزش ملت‌های مسلمان تحت ستم و رویارویی با صهیونیست ملحد است.روزی که از نکات عطف تاریخ انقلاب ملت ما به شمار می رود چنان که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی بارها و بارها اهمیت آن را گوشزد فرموده و استمرار آن را تذکر داده‌اند.

    این بخش ضمن محکوم کردن اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی از آحاد اهالی بخش اسماعیلیه ( دهیاران ، شوراهای اسلامی ، روستائیان عزیز ) دعوت می‌کند تا با حضور حماسی در راهپیمایی این روز انزجار خود را از وحشی‌گری‌های این رژیم منحوس وتوطئه های آن نشان دهند و هم‌بستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین به نمایش گذارند.

    سال جاری به لطف و عنایت الهی «امت بزرگ رسول الله» در روز جمعه 19 تیرماه مصادف با 23 رمضان المبارک که روز جهانی قدس است؛ در خیزشی عظیم در کنار جبهه بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی و در حمایت از مردم مظلوم و بی گناه و آوارگان بی پناه فلسطین مقاوم، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت سر می دهد و دوشادوش مردم مظلوم دینی خود در نوار غزه و کرانه باختری رود اردن و جای جای فلسطین قهرمان با ظلم و کفر دجالان سفاک صهیونیست به مبارزه بر می خیزد.

     

    وعده ما جمعه، 19 تیرماه 1394 مصادف با 23 رمضان المبارک، ساعت 11:30 از مسجد آیت الله موسوی جزایری به نشانی بازار سرپوشیده امام خمینی(ره) به سمت مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز خواهد بود.

     

     

    روابط عمومی ( محمد سلامی ) بازدید : 117 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

     

     

     

     

     

    روز چهاردهم تیر ماه روز دهیاری ها و شهرداری ها را به تمام دهیاران و شهرداران زحمت کش عرصه تلاش و سازندگی شهر ها و روستاهای میهن عزیزمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم

    از خداوند منان برای همه این عزیزان سخت کوش عافیت و عاقبت به خیری را آرزومندم ، همواره شاد و موفق و  پر انرژی باشید

     

    عبدالحسن نبی زاده

    بخشدار اسماعیلیه

    روابط عمومی ( محمد سلامی ) بازدید : 109 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

     

    بنا به پیشنهاد بخشدار محترم اسماعیلیه مهندس نبی زاده و امور فرهنگی و اجتماعی بخشداری مهندس مهدی باجی در خصوص اطلاع رسانی از برنامه های فرهنگی و اجتماعی در ایام ماه مبارک رمضان و معرفی روستاهای بخش و عمده فعالیتهای عمرانی و فرهنگی و اعلام حضور شبکه جهانی الاهواز و پوشش خبری آن .در مورخ 1394/04/11 با حضور کادر شبکه الاهواز در روستای بیوض و تهیه گزارش ،  در ادامه مصاحبه مصاحبه  آقای نبی زاده ضمن تشکر از حضور عوامل شبکه الاهواز و تشکر ویژه از موسس شبکه حضرت آیت الله موسوی جزایری ( اعلی الله مقامه الشریف) به تبیین برنامه های فرهنگی و عمرانی در سطح بخش مطالبی را ایراد فرمودند. در پایان جناب آقای نبی زاده از حضور مجری توانمند شبکه الاهواز آقای مهندس مهدی باجی تقدیر و تشکر نمودند.

    جهت مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید

     

    روابط عمومی ( محمد سلامی ) بازدید : 104 سه شنبه 09 تیر 1394 نظرات (0)

     

     

     

     

     

             

    افتتاح پروژه روشنایی معابر روستاهای بخش اسماعیلیه با حضور مسئولین شهرستان اهواز

    جناب آقای مهندس زارع زاده معاون محترم  عمرانی فرماندار اهواز

    جناب آقای مهندس نبی زاده بخشدار محترم اسماعیلیه

    جناب آقای حضرتی مدیر عامل محترم شرکت توزیع نیروی برق اهواز

    جناب آقای جواد کاظم نسب رئیس شورای شهرستان اهواز

    جناب آقای سید احمد موسوی رئیس شورای بخش اسماعیلیه

    جناب آقای مهندس عیداوی مجری طرح پروژه روشنایی

    و کلیه دهیاران و شوراهای اسلامی بخش اسماعیلیه

     

     

     جهت مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید

    روابط عمومی ( محمد سلامی ) بازدید : 117 سه شنبه 09 تیر 1394 نظرات (0)

     

     

     

     

    قابل توجه اهالی محترم روستاهای بخش اسماعیلیه

     

    "" عبدالحسن نبی زاده بخشدار اسماعیلیه خبر داد:

     

     

    با تصویب وزارت کشور ، تأسیس دهیاری در 7 روستای بخش اسماعیلیه  مصوب شد .

    به گزارش روابط عمومی بخشداری اسماعیلیه، جناب آقای عبدالحسن نبی زاده  بخشدار محترم اسماعیلیه اهواز با ذکر این خبر افزود : بر اساس شرایط قانونی و با توجه به جمعیت و تعداد خانوار این روستاها ، مجوز تأسیس دهیاری در روستاهای احمد آباد عبدال ، رمزیه یک ، ملاشیه3 ( شموس ) ، طاهریه 2 ، قجریه 2، سکینه 2 ، مزبان  صادر شده است.

    بخشدارمحترم اسماعیلیه اظهار امیدواری کرد : با تأسیس دهیاری و اختصاص اعتبارات ارزش افزوده به این روستاها ، به توسعه این روستاها و حل مشکلات ساکنان آنها کمک شود  .

      
    روابط عمومی ( محمد سلامی ) بازدید : 93 سه شنبه 09 تیر 1394 نظرات (0)

     

    تصاویر مربوط به بازدید میدانی مهندس نبی زاده بخشدار محترم اسماعیلیه به همراه مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاریهای بخش جناب آقای عیاشی جهت بررسی کیفیت عملکرد عمرانی تعاونی و پیشرفت فیزیکی پروژه ها در بخش

     

     

     

     

     

    روابط عمومی ( محمد سلامی ) بازدید : 71 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

     

     

    بخشدار اسماعيليه : عبدالحسن نبي زاده 

     



     

     بخش اسماعیلیه يكي از سه بخش تابعه شهرستان اهواز است كه دربخش غربی  اهواز

    در مسیرهای اهواز – خرمشهر و نیز جاده امام صادق (ع) (جاده بقایی حاشیه رودخانه کارون)

    واقع شده است و  بيش از 15 هزار نفر جمعيت در آن ساكن هستند .

    مجتمع کشت و صنعت نیشکر امیر کبیر در این بخش واقع شده و اشتغال بخشی از ساکنان آن

    را تامین کرده است.شغل اصلی ساکنان این بخش کشاورزی و دامپروری است.

     

    جدول اطلاعات بخش اسماعیلیه شهرستان اهواز

    نام بخش

    تعداد شهر

    تعداد دهستان

    تعداد روستا

    تعداد شورا

    تعداد دهياري

    جمعيت

    نام دهستانها

    اسماعيليه

    0

    2

     52

    25

    14

    17300

    اسماعيليه جنوبي-

    اسماعيليه شمالي

     

    روابط عمومی ( محمد سلامی ) بازدید : 97 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

     

     

                         

     

    شرکت تعاونی دهیاریهای بخش اسماعیلیه جهت انجام عملیات زیر سازی و بهسازی معابر روستاهای بخش اسماعیلیه اقدام به تکمیل و اجرای جوی و جدول 4 روستا نموده که بقیه روستاهای مصوب بخش نیز در برنامه کاری این شرکت هستند.امید است با توکل به خدا و یاری شما روستاییان عزیز در آینده ای نزدیک بخشی آباد و عاری از هرگونه مشکل داشته باشیم .

    خبینه سفلی ، مگطوع ، مکسر و ملیحان روستاهایی هستند که پروژه عمرانی در آنها در حال اجرا میباشد

     

     

     

     

    روابط عمومی ( محمد سلامی ) بازدید : 86 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

    شرکت تعاونی روستایی امید در روستای بیوض در فاصله 25کیلومتری غرب اهوازو در مسیر شرکت های توسعه نیشکر واقع شده است، این شرکت حدود 2310 نفر عضو دارد و به 34 روستا خدمات می رساند.خرید و فروش محصولات کشاورزی – توزیع علوفه و نهاده های کشاورزی وسموم، فروش کالاهای مصرفی در فروشگاههای تعاونی مصرف و .. از جمله فعالیت های این شرکت است.مرکز خرید بیوض نیز در فصل برداشت گندم امکان خرید دهها هزار تن گندم را تسهیل می نماید.اکنون کشاورزان محترم در حال برداشت محصول خود می باشند.

    درباره ما
    سلام
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 674
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 11,930
  • بازدید کلی : 54,166